bordo

zolw

Posted on: December 27, 2006

ma juz 10 lat                                              wiecej: jeden, dwa

6 Responses to "zolw"

Jak się nazywa?

kiedys mowilem twardziel ale podejrzewam ze to moze byc samica :D
dlatego najczesciej mowi sie zolw ;p

Chytrze! Ile żyje taki żółw?

podczciwy stary twardziel

ooo ja, dopiero teraz przeczytalam poprzednie komentarze, nie wiedzialam :| niech bedzie twardzielka

taki zwierzak moze wyciagnac okolo 35 lat.
a co do pytania samiec czy samica to musialbym pojsc do weterynarza zeby to stwierdzic, choc wydaje mi sie ze moj zolw ma za krotkie pazury i ogon zeby uznac go za samca ;p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

past

stats

  • 10,724 hits

.. to clear the view
%d bloggers like this: