bordo

b4

Posted on: December 11, 2006

lustereczko powiedz przecie..  jak mam zniknac z Polski w lecie?

 p.s. jako bonus zdjecia z czasow choroby i nieurodzaju

7 Responses to "b4"

W rzeczywistości masz bardziej pociagłą twarz Marcinie!

fakt ;p troche poprawilem
w oryginalnym szkicu z kolei mialem za bardzo jajowata glowe wiec splaszczylem w photoshopie, widocznie sie rozpedzilem z tym splaszczaniem :D

uznajmy ten portret za karykature ;)

Boże, a na coś chorował? Wyglądasz okropnie :)

choruje glownie na brak snu :D
a na co naprawde to dowiem sie jak juz mama zlapie mnie ze swoja strzykawka i zrobi wszystkie mozliwe badania ;p
mi sie do tego nie spieszy w kazdym razie

Beautiful drawing and photos. Is it you, Bordo?

thanks Ben.
yes, that’s me :P

no i w koncu mnie zlapala z ta strzykawa ogolnie musze jesc tluste golonki bo mam za malo choresterolu. jeszcze paru rzeczy mi brakuje ale raczej nic niezbednego do zycia.
pisze tak gdyby to kogos ciekawilo ;p

Leave a Reply

past

stats

  • 10,724 hits

.. to clear the view
